-
אודות
המותג הוקם בשנת 1976 ע"י יוג'יניו פראצה (Eugenio Perazza), בצפון מזרח איטליה, סמוך לוונציה, כחברת עיצוב ששמה לה למטרה לייצר מוצרים פונקציונאליים באיכות גבוהה לקהל רחב. ההיצע כולל פריטי ריהוט ככיסאות ושולחנות ומגוון אביזרים פרקטיים, המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ועשויים מפלסטיק כחומר עיקרי, מאלומיניום יצוק ועץ. המותג, החותר ליצירת קונספטים חדשים, משתף פעולה עם בכירי המעצבים בעולם, ואובייקטים שיוצרו במסגרת זו הפכו לפריטים ביתיים פופולאריים מאד. הפריטים מאופיינים בעיצוב רענן המגלם את כישורי המעצבים ואוצר בתוכו תחכום יצרני, ולעתים אף דרכי ייצור ייחודיות ופורצות דרך שפותחו ייעודית ליצירתם. בין עיצובי החברה יש שזיכו את יוצריהם בפרסי עיצוב נחשבים, או נבחרו להיכלל באוספים של מוזיאונים חשובים כמו ה-MOMA בניו יורק, ויקטוריה ואלברט בלונדון, מרכז פומפידו בפריז. בשנת 2004 השיק המותג את הקולקציה Me Too- קולקציה לילדים רכים בגילאי שנתיים עד שש, אשר להשקתה קדם מחקר של אנשי מקצוע בתחום החינוך והתפתחות הילד על מנת להבטיח מוצרים מתאימים עם ערכים "נכונים" לתפיסותיהם הרגשיות. בגלריית המעצבים המשתפים פעולה עם המותג ניתן למצוא שמות מובילים כקונסטנטין גרצ'יץ'(Konstantin Grcic), מרסל וונדרס (Marcel Wanders), פיליפ סטארק, ג'ספר מוריסון(Jasper Morrison), מרק ניוסון (Marc Newson), האחים בורולק(Bouroullec) ועוד.
אודות
המותג הוקם בשנת 1976 ע"י יוג'יניו פראצה (Eugenio Perazza), בצפון מזרח איטליה, סמוך לוונציה, כחברת עיצוב ששמה לה למטרה לייצר מוצרים פונקציונאליים באיכות גבוהה לקהל רחב. ההיצע כולל פריטי ריהוט ככיסאות ושולחנות ומגוון אביזרים פרקטיים, המיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות ועשויים מפלסטיק כחומר עיקרי, מאלומיניום יצוק ועץ. המותג, החותר ליצירת קונספטים חדשים, משתף פעולה עם בכירי המעצבים בעולם, ואובייקטים שיוצרו במסגרת זו הפכו לפריטים ביתיים פופולאריים מאד. הפריטים מאופיינים בעיצוב רענן המגלם את כישורי המעצבים ואוצר בתוכו תחכום יצרני, ולעתים אף דרכי ייצור ייחודיות ופורצות דרך שפותחו ייעודית ליצירתם. בין עיצובי החברה יש שזיכו את יוצריהם בפרסי עיצוב נחשבים, או נבחרו להיכלל באוספים של מוזיאונים חשובים כמו ה-MOMA בניו יורק, ויקטוריה ואלברט בלונדון, מרכז פומפידו בפריז. בשנת 2004 השיק המותג את הקולקציה Me Too- קולקציה לילדים רכים בגילאי שנתיים עד שש, אשר להשקתה קדם מחקר של אנשי מקצוע בתחום החינוך והתפתחות הילד על מנת להבטיח מוצרים מתאימים עם ערכים "נכונים" לתפיסותיהם הרגשיות. בגלריית המעצבים המשתפים פעולה עם המותג ניתן למצוא שמות מובילים כקונסטנטין גרצ'יץ'(Konstantin Grcic), מרסל וונדרס (Marcel Wanders), פיליפ סטארק, ג'ספר מוריסון(Jasper Morrison), מרק ניוסון (Marc Newson), האחים בורולק(Bouroullec) ועוד.