-
סיפורו של המותג שהוקם בשנת 2006 ע"י הנריק מרסטרנד (Henrik Marstrand) בדנמרק, הוא יותר מכל פילוסופי- הומאני- מקיים המהדהדים גם בשמו: משמעות המילה Mater בלטינית היא אימא, ובחירתו נועדה להוות אזכור יומיומי לתרומה קטנה שהאדם יכול לתרום לטובת האתגרים שאימא אדמה ניצבת בפניהם היום. החזון שעמד בבסיס הקמתו היה לייצר פריטים מעוצבים באסתטיקה ובאיכות גבוהה, תוך שמירה על אתיקה עסקית ועל שיטות ייצור ידידותיות לאדם ולסביבה שתומכות גם בעבודת יד מסורתית-מקומית. המותג שואף למנוע ולצמצם כל ממד שלילי- מזיק או מסוכן, באמצעות הקפדה על ייצור אתי ומקיים שתכליתו לייצר פריטים שיעמדו במבחן הזמן ויעניקו השראה והנאה ללקוחות הצורכים אותם ומעריכים אותם. עם תשוקה לחומרים טבעיים כעץ, כמו גם לטקסטורות, פריטי הריהוט והתאורה מעוצבים ע"י רשת של מעצבים צעירים ורעננים, ומיוצרים בשיתוף פעולה עם בעלי מלאכה מומחים בעבודות יד. במקביל עוסק המותג בחקר מתמיד של טכניקות עתיקות ומודרניות, במטרה ליישם שיטות ביצוע ידידותיות לסביבה ללא כל התפשרות על מופע אסתטי.
סיפורו של המותג שהוקם בשנת 2006 ע"י הנריק מרסטרנד (Henrik Marstrand) בדנמרק, הוא יותר מכל פילוסופי- הומאני- מקיים המהדהדים גם בשמו: משמעות המילה Mater בלטינית היא אימא, ובחירתו נועדה להוות אזכור יומיומי לתרומה קטנה שהאדם יכול לתרום לטובת האתגרים שאימא אדמה ניצבת בפניהם היום. החזון שעמד בבסיס הקמתו היה לייצר פריטים מעוצבים באסתטיקה ובאיכות גבוהה, תוך שמירה על אתיקה עסקית ועל שיטות ייצור ידידותיות לאדם ולסביבה שתומכות גם בעבודת יד מסורתית-מקומית. המותג שואף למנוע ולצמצם כל ממד שלילי- מזיק או מסוכן, באמצעות הקפדה על ייצור אתי ומקיים שתכליתו לייצר פריטים שיעמדו במבחן הזמן ויעניקו השראה והנאה ללקוחות הצורכים אותם ומעריכים אותם. עם תשוקה לחומרים טבעיים כעץ, כמו גם לטקסטורות, פריטי הריהוט והתאורה מעוצבים ע"י רשת של מעצבים צעירים ורעננים, ומיוצרים בשיתוף פעולה עם בעלי מלאכה מומחים בעבודות יד. במקביל עוסק המותג בחקר מתמיד של טכניקות עתיקות ומודרניות, במטרה ליישם שיטות ביצוע ידידותיות לסביבה ללא כל התפשרות על מופע אסתטי.